Ez kell minden cégnek: Székhelyszolgáltatás a legjobbaktól

A barátnőm Rita a vállalkozásának vezetőjeként sok terhet cipel a vállán. Legutóbb, amikor beszéltem vele éppen azon gondolkodott, hogy segítséget kér egy székhelyszolgáltató igénybevételével. Ő mesélt nekem először a Székhelyszolgáltatás expressz 1 órán belül – Budapest, Újlengyel nevű cégről.

A cég pontosabban szólva székhelymenedzsmenttel foglalkozik. De mit is jelent ez pontosan? Nem mást, minthogy más vállalkozásoknak segít a székhelyáthelyezéssel kapcsolatos teendőket intézni. Minden vállalkozás életében előbb-utóbb el kell dönteni, hogy pontosan hol legyen a székhelye. Ez nem mindig egy olyan egyszerű döntés, mint azt gondolnánk. Sokan a saját lakhelyükbe szokták bejelenteni, mint legopcionálisabb székhely, viszont ezzel több probléma is akad. Például, hogy építményadót lesz köteles a cég fizetni, vagy ki tudja milyen magas a település iparűzési adója ott. Éppen ezért a Székhelyszolgáltatás expressz 1 órán belül – Budapest, Újlengyel segít ezeknek a döntéseknek a meghozásában.

Újlengyel egy Pest megyei település, ami az M5-ös autópályáról könnyen megközelíthető. A cég az elmúlt években nyitotta meg itt is irodáját és nem véletlenül. Újlengyel több multinacionális cég székhelyeként van számontartva, aminek az az oka, hogy a településen 0%-os az iparűzési adó. A székhelyszolgáltató azért ajánlja ügyfeleinek Újlengyelt, mert az adómentes településre áthelyezni a vállalkozás székhelyét több előnnyel is járhat. Például nem lesz többé szükséges adminisztráció fenntartása, ami azt is jelenti, hogy nem kell irodát se bérelni. Ez rengeteget spórolhat egy cégnek.

Ezenkívül, a székhelyszolgáltató feladata lenne mindennemű postai levél átvétele és archiválása, ezzel is időt és energiát spórolva a cégvezetőnek. Soha többé nem kell postára járnia és kivárnia a sorát. Az ügyfélt elektronikus formában értesítik a levelek tartalmáról, így 24 órán belül, vagyis a rendeletnek megfelelően, jár el a cég. Ez a gyors megoldás gyakorlatilag azt jelenti, hogy az átvételtől számított 2 órán belül az ügyfél meg is kapja az értesítőt.

A székhelyre ellátogató és céget ellenőrizni kívánó hatóságok fogadása szintén a székhelyszolgáltató felelőssége. A 11 éves tapasztalattal rendelkező cégnek már rutinja van a hatósági ellenőrzések megfelelő kezelésében, így mindenkinek jobb, ha ezeket megfelelően végzik a hozzáértők. Az esetleges kényszerintézkedéseket pedig nekik kell eltűrniük bármilyen végrehajtási cselekményről is legyen szó. ebben az esetben is előnyösebb ha székhelyszolgáltatóhoz fordul az ember, ugyanis a hatósági intézkedések nem a privát otthonban zajlanak le, illetve a Székhelyszolgáltatás expressz 1 órán belül – Budapest, Újlengyel cégnek már van annyi tapasztalata a szakmában, hogy gondoskodjon a jogszerű eljárásról.

A cég tevékenysége természetesen összhangban dolgozik a 7/2017.(VI.1) IM rendelettel, hogy a magyar hatóságok által elrendelt módon végezzék a munkájukat. A komoly pénzügyi stabilitással rendelkező cég pedig nemzetközileg is elismert lett, mikor a Európa legnagyobb cégminősítő vállalkozásának számító Bisnode AA-s kategóriába minősítette.

A cég sikere persze nem csupán a jogi háttér meglétének és a pénzügyi stabilitásnak köszönhető, hanem annak is, hogy alaposan megválogatják az ügyfeleket. Minden szerződő ügyfélt egy alapos kontroll után képes leszerződni a céggel. ez azért nagyon fontos, mert a cég csak jól működő stabil vállalkozásokkal szerződik. Így a szerződés után, már biztos a siker! A szerződés pontos menetéről itt olvashattok bővebben, a cég honlapján, ahol a cég összegyűjtött minden olyan fontos dolgot, amit érdemes észben tartani. Ez a hat pontból álló tájékoztató minden meglévő és lehetséges ügyfél számára egy fontos olvasmány.

Ritának is azt tanácsoltam, hogy érdemes igénybe venni azt, amit a cég ajánlj. Egy sikeres vállalkozáshoz sikeres segítség és támasz is kell.